Vásárlás, szállítás
Vásárolni csak bejelentkezés és regisztrálás után lehetséges.
A termék(ek) megrendeléséről automatikus visszaigazoló e-mail értesítést kap.
A kosárba tett ( megvásárolt ) termék a mindenkori Áfá-val terhelt kiskereskedelmi árat
tartalmazza, szállítási díj nélkül. A szállítás külön szolgáltatásnak minősülő tétel.
A megvásárolt árú átvehető személyesen a budapesti üzletünkben készpénzes, vagy bankkártyás
fizetéssel ( Aranyboa Kft. „Topi cipőbolt”, 1211. Budapest Kossuth Lajos u. 67. Tel.: 06 1 420-6090 ),
Bankkártyás, fizetés, vagy előre utalás után, postai kézbesítéssel, vagy Foxpost csomagautomatába juttatjuk el a vásárolt termékeket.
Előre utalás esetén a szállítási díjjal növelt összeget az alábbi Bankszámlára kérjük utalni:
Aranyboa Kft. 11721002-20002389
FIGYELEM: A közlemény rovatba mindig írják be a válasz email-ben kapott rendelési számot,
esetleg az árú cikkszámát és méretét! Előre utalás esetén az árút 8 napig tartjuk a vásárlók
rendelkezésére. Amennyiben ez idő alatt nem érkezik meg az utalás, foglalását töröljük a
rendelését sztornózzuk.
Felhívjuk vásárlóink figyelmét hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért felelősséget nem
vállalunk!
A postai úton kézbesített tételekre, a vásárlás összegétől függően számítjuk fel a díjakat.
18.000,- Ft-ig 1.750,- Ft / csomag
18.001, - 29.999,- Ft-ig 900,- Ft / csomag
30.000,- Ft feletti rendelésnél kézbesítési díjat nem számítunk fel.
Foxpost csomagautomatába kézbesített tételekre, a vásárlás összegétől függően számítjuk fel a díjakat.
20.000,- Ft-ig 900,- Ft / csomag
20.000,- Ft feletti rendelésnél kézbesítési díjat nem számolunk fel.
Figyelem: Utánvétes rendelés esetén a Posta + 1.000,- Ft-os díjat számít fel, ezért érdemes
a Bankkártyás, vagy előreutalásos fizetést választani!
A csomag átvételét a vásárlónak kell biztosítani. Az át nem vett, ill. a Vevő hibájából hozzánk
visszafordított árú újra kézbesítése, a postaköltség ismételt, valamint a visszaszállítási költség
megfizetése után lehetséges. Átvételkor kérjük ellenőrizze a csomagot! Amennyiben az láthatóan
sérült, akkor Ön köteles erről átvételkor a futárral, vagy a postással, vagy a postahivatalban
jegyzőkönyvet felvetetni. Ha utólag, a csomag felnyitásakor derül ki, hogy szállítás közben sérült
az árú, Ön köteles velünk, a kézbesítővel szembeni reklamációban együttműködni
(így pl. a postahivatalnál a reklamációt benyújtani, és az ezt igazoló jegyzőkönyvet felénk továbbítani).
A szállításból eredő árúsérülések reklamációjának jogvesztő hatálya 2 munkanap. Ezután a szállításra
visszavezethető panaszokat nem áll módunkban elfogadni.
Külföldre történő postázás csak az előzetesen egyeztetett szállítási díjjal, bankkártyás fizetés, vagy
előre utalás esetén lehetséges. A rendeléstől a vásárló mindaddig költségmentesen visszaléphet,
ameddig az árut nem postáztuk.