Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Kapcsolat

Aranyboa Kft. ( Topi cipőbolt )
Kossuth Lajos u. 67.
1211 Budapest
Telefonszám: +36 1 420-6090
topicipo(a)cipoke.hu
Nyitvatartás: H - P. 10.00 - 18.00

ÁSZF.

Általános szerződési feltételek


Az Aranyboa Kft. ( 1211. Budapest, Kossuth Lajos u. 67. cégjegyzéksz.: Cg.: 01-09-880378 adósz.: 13929323-2-43 Tel.: +36 1 420-6090 továbbiakban „Eladó” ) Általános szerződési feltételei ( ÁSZF. ).

Az Általános szerződési feltételeket a vásárlás előtt kérjük elolvasni, és elfogadni!
Vásárlás csak az ÁSZF. Elfogadása után lehetséges!

Vásárlás, szállítás:

Vásárolni csak bejelentkezés és regisztrálás után lehetséges.
A termék(ek) megrendeléséről automatikus visszaigazoló e-mail értesítést kap.
A kosárba tett ( megvásárolt ) termék a mindenkori Áfá-val terhelt kiskereskedelmi árat tartalmazza, szállítási díj nélkül.
A szállítás külön szolgáltatásnak minősülő tétel. 
Az így megvásárolt árú átvehető személyesen a budapesti üzletünkben készpénzes fizetéssel ( Aranyboa Kft. „Topi cipőbolt”, 1211. Budapest Kossuth Lajos u. 67. ), Bankkártyás fizetés, vagy előre utalás után, postai kézbesítéssel jutatjuk el a címzetthez.

Előre utalás esetén a szállítási díjjal növelt összeget az alábbi Bankszámlára kérjük utalni:
Aranyboa Kft. 11721002-20002389
FIGYELEM: A közlemény rovatba mindig írják be a válasz email-ben kapott rendelési számot, esetleg a rendelt árú cikkszámát és méretét!
Előre utalás esetén az árút 8 napig tartjuk a vásárlók rendelkezésére. Amennyiben ez idő alatt nem érkezik meg az utalás, foglalását töröljük a rendelését sztornózzuk.

Felhívjuk vásárlóink figyelmét hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért felelősséget nem vállalunk!

A postai úton kézbesített tételekre, a vásárlás összegétől függően számítjuk fel a díjakat.

 

18.000,- Ft-ig 1.200,- Ft. / csomag
18.001, - 25.000,- Ft-ig 600,- Ft. / csomag
25.000,- Ft feletti rendelésnél kézbesítési díjat nem számítunk fel.

 

A csomag átvételét a vásárlónak kell biztosítani. Az át nem vett, ill. a Vevő hibájából hozzánk visszafordított árú újra kézbesítése, a postaköltség ismételt, valamint a visszaszállítási költség megfizetése után lehetséges.

Átvételkor kérjük ellenőrizze a csomagot! Amennyiben az láthatóan sérült, akkor Ön köteles erről átvételkor a futárral, vagy a postással, vagy a postahivatalban jegyzőkönyvet felvetetni. Ha utólag, a csomag felnyitásakor derül ki, hogy szállítás közben sérült az árú, Ön köteles velünk, a kézbesítővel szembeni reklamációban együttműködni (így pl. a postahivatalnál a reklamációt benyújtani, és az ezt igazoló jegyzőkönyvet felénk továbbítani). A szállításból eredő árúsérülések reklamációjának jogvesztő hatálya 2 munkanap. Ezután a szállításra visszavezethető panaszokat nem áll módunkban elfogadni.

Külföldre történő postázás csak az előzetesen egyeztetett szállítási díjjal, bankkártyás fizetés, vagy előre utalás esetén lehetséges. 

A rendeléstől a vásárló mindaddig költségmentesen visszaléphet, ameddig az árút nem postáztuk.

Garancia:

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben foglaltak az irányadóak.

Elállási jog:
Ha a termék nem felel meg elképzeléseinek, 14 munkanapon belül visszaküldheti hozzánk, és mi az alábbi feltételek szerint visszafizetjük az árát:

Megrendelése során élhet a 17/1999. (II.5.) Kormányrendeletben részletesen rögzített, "A távollevők között kötött szerződés" feltétel nélküli elállási jogával, amennyiben a termék sértetlen. Az áru átvételét követő 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat megrendelésétől és a szerződéstől. Mi a vételárat haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és a sértetlen áru visszajuttatását követő 15 munkanapon belül visszatérítjük.
Az elállási jog gyakorlása miatt, az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatosan felmerült költségek minden esetben a Vevőt terhelik. Amennyiben a Vevő a terméket nem rendeltetésszerűen használta, a vásárló kártérítéssel tartozik a termék esetleges meghibásodása, károsodása és értékcsökkenése miatt.

A vásárlástól való elállás feltételei:

• Kérjük az árú átvételétől számított 14 munkanapon belül email-ben jelezze elállási szándékát.
• Ügyeljen az árú és a csomagolás épségére. Amennyiben úgy döntött, eláll a vásárlástól, ne használja a terméket!
• A terméket kizárólag ajánlott küldeményként postázza vissza ( a csomagvesztésekért felelősséget nem vállalunk )
• A termékkel együtt az eredeti számlát és az összes dokumentumot (garancialevél stb) is hiánytalanul mellékelni kell.
• Utánvéttel feladott küldeményeket nem veszünk át!
A szerződés alakja, és létrejöttének ideje:
A szerződés Magyar nyelven, online kötött, és nem minősül írásos szerződésnek.
Az űrlap kitöltése és annak elektronikus úton történt megküldése, valamint a WEB áruház által való automatikus visszaigazolása csak igénybejelentésnek minősül.
A szerződés akkor jön létre, ha a WEB áruház az igénybejelentést követő legkésőbb 2 munkanapon belül az igény megérkezését pozitívan (az adásvétel lehetőségét megerősítve) visszaigazolja. Az igénybejelentés megküldésével és annak WEB áruház általi visszaigazolásával a szerződés ráutaló magatartással jön létre. Mind az ajánlat, mind a visszaigazolás akkor tekintendő a másik félhez megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.
Felelősségek kizárása:
A postai kézbesítés csúszásáért mely a Posta hibájából adódik felelősséget nem tudunk vállalni.
A vevő köteles az átvétel napján, de legkésőbb az azt követő munkanapon a csomag esetleges tételes hiányosságait felénk jelezni. A sérült csomagolásról átvételkor a kézbesítővel jegyzőkönyvet kell felvetetni. Ezen idő után a hiányokra vonatkozó észrevételeket nem tudjuk elfogadni. A szavatossági jogok és kötelezettségek ettől függetlenek.

Az Eladó nem felelős semmilyen közvetett vagy közvetlen kárért, ami az oldalunkra való csatlakozás miatt következik be. A vásárlás, minden esetben a Vevő felelősségére történik.
Rajtunk kívülálló hibákért, legyen az technikai, vagy adatátviteli probléma, felelősséget nem vállalunk. A Vásárló felelőssége felmérni, hogy miként óvhatja meg a számítógépén tárolt adatokat, valamint személyes adatait a behatolóktól.
Az Eladó nem vonható felelősségre vis major esetén, vagy olyan eseménnyel kapcsolatban, ami nem az irányítása alatt áll, s amire ráhatása nincs.

Tévesen megadott adatokért, (át nem vett csomagért) az Eladó nem felelős. Az ezzel járó esetleges plusz költségek, ( postaköltség, stb. ) utólag is a Vevőt terhelik.

Vevő és az Eladó is elfogadják, hogy az esetlegesen közöttük fennálló vitában a magyar illetékes hatóságok, valamint a magyar bíróság illetékességét ismerik el.

Adatvédelmi Nyilatkozat:
Vásárlóink adatait kizárólag a szerződés teljesítésére és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítására tároljuk.
Adatait harmadik félnek nem adjuk át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor harmadik fél cégünk alvállalkozójaként működik együtt (pl. szállító). Az alvállalkozók a cégünk által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, további személyeknek átadni.
Az Aranyboa Kft. weboldalaira, fotóira, szövegeire és grafikáira minden jogot fenntartunk. Ezek másolását, átvételét, továbbítását vagy bármilyen hasznosítását kifejezetten tiltjuk!
Cégünk jogi úton érvényesíti érdekeit minden olyan esetben, amikor tartalmainkat engedélyünk nélkül használják fel, továbbá csalást követnek el, vagy annak elkövetésével próbálkoznak!

Reklamáció:

Vásárláskor a fogyasztót megilleti a szavatosság. A szavatosság törvényi kötelezvény az eladó részére, s az nem tévesztendő össze a jótállással, amely a terméket eladó részéről a szavatossági jogokon túl vállalt, meghatározott tartalmú önkéntes, vagy kötelezően vállalandó kötelezettség.
A termék szavatossága azt jelenti, hogy az árucikk a vásárlás időpontjában megfelel a jogszabályban vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak. Az ilyen árú alkalmas azokra a célokra, amire a hasonló dolgokat rendszerint használják, rendelkezik a hasonló termékek esetében szokásos minőséggel, a hirdetésben, árúcímkén, fogyasztói tájékoztatón erre vonatkozóan tett nyilvános kijelentésekkel. Ezért különösen ajánlott az árúcímke, a különböző tanúsítványok és tájékoztatók beható tanulmányozása. A szavatosság ugyanakkor nem terjed ki a termék azon hibáira, amelyekre az eladó felhívja a vevő figyelmét.

Ha a termék rendeltetésszerű használat, ápolás, tárolás stb. ellenére meghibásodik, a szavatossági időtartamon belül, szavatossági panasz nyújtható be. A meghibásodás bejelentésekor az eladó hibás teljesítésére hivatkozva, a vevő lényegében azt állítja, hogy a meghibásodást eredményező ok már az eladáskor létezett, azt nem valamilyen erőszakos külső behatás, vagy a nem rendeltetésszerű használat okozta. Ha ez bizonyítható, a vásárló panasza jogos. Ugyanakkor, ha a termék rendeltetésszerű viselet mellett elhasználódik, az alapvetően nem jogos ok a panaszra.
A szavatosság 2 év, amely két részre osztódik. Az első hat hónapban, meghibásodás esetén a törvény szerint automatikusan azt kell feltételezni, hogy a hiba a termékben az eladáskor már létezett. Így ha ezzel az eladó nem ért egyet, neki kell bizonyítania, hogy a meghibásodás később, a vásárló valamely hibájából keletkezett. Ha ezt bizonyítani nem akarja, vagy nem tudja, a panasz jogosnak minősül, s a vevő élhet a szavatossági jogaival. A hetedik hónaptól kezdve a kétéves időtartam végéig, amennyiben az eladó nem ért egyet a vásárló panaszával, a vásárlónak kell bizonyítania, hogy a meghibásodás oka már az eladáskor létezett. Ha a bizonyítás sikerül, a vásárló ekkor élhet szavatossági jogával.

A szavatossági jogok a vásárlót két lépcsőben illetik meg. Az első lépcsőben kijavítást vagy cserét kérhet. A vásárló a két lehetőség közül választhat, azzal a megszorítással, hogy az eladónak aránytalan többletköltséget nem okozhat. A szavatossági jogok második lépcsőjére (az árleszállításra és az elállásra) csak akkor lehet áttérni, ha a kijavítást vagy a kicserélést az eladó nem vállalja, vagy azok nem valósíthatók meg. (A vásárló a forgalmazó költségére a hibás terméket továbbra is kijavíttathatja, ha utóbbi azt nem vállalta.) Az árleszállítás és az elállás között is választhat a vásárló, de jelentéktelen hiba esetén az elállást nem igényelheti. Hogy mi minősül "jelentéktelen hibának", az csak a konkrét hiba ismeretében, csak szakértői vagy bírósági állásfoglalással dönthető el.

A reklamációt, a meghibásodást követő legrövidebb időn belül kell bejelenteni, ez az időtartam azonban két hónapnál nem lehet hosszabb. A termék természetesen tovább nem használható, akadályoztatás esetén a vevőnek hosszabb időtartam áll rendelkezésére a bejelentéshez.

A kijavítással a hibamentes állapotot kell visszaállítani. A szavatossági idő a kijavítás időtartamával meghosszabbodik. A javítás költségei a forgalmazót terhelik, időtartama lehetőség szerint a 15 napot ne haladja meg. Ha ennyi idő alatt az nem megoldható, cserét kell biztosítani, vagy át kell térni a következő szavatossági lépcsőre. Kicserélés vagy elállás esetén a vásárlótól a rendeltetésszerű használatból eredő értékcsökkenés megtérítése nem követelhető. Elálláskor a vételárat teljes összegében a vevőnek vissza kell fizetni. Csere esetén a szállítási díjat a vevőnek kell állnia.
Ha a termék reklamációjakor a vásárló és az eladó között vita alakul ki, mert a hiba okának (keletkezés idejének, tényének, jellegének, a javítás esetleges módjának, stb.) megítélésében véleményük nem egyezik, akkor annak eldöntéséhez a bizonyításra kötelezett félnek az illetékes bírósághoz kell fordulnia, mivel kötelező érvényű döntést csak bíróság hozhat.

ZmZhM